Floarea Soarelui

luni, 13 iulie 2009

 

 

morgnano 10-12 iulie 2009 121 []

morgnano 10-12 iulie 2009 128 [] (2)

morgnano 10-12 iulie 2009 139 [] morgnano 10-12 iulie 2009 186 []

morgnano 10-12 iulie 2009 209 []

morgnano 10-12 iulie 2009 216 [] morgnano 10-12 iulie 2009 190 [] morgnano 10-12 iulie 2009 207 [] morgnano 10-12 iulie 2009 157 [] morgnano 10-12 iulie 2009 203 []

morgnano 10-12 iulie 2009 166 []

morgnano 10-12 iulie 2009 214 [] morgnano 10-12 iulie 2009 184 []

 

 

 

 

 

        Morgnano, Umbria 12 iulie 2009

30 comments:

ama spunea...

superbe pozele! felicitari si asteptam cat mi multe!

te pup!

Gabojsza spunea...

Minunat! Te voi vizita si aici zilnic:-)))

Jack T spunea...

Nu numai Bucätäreasä mare , si Maesträ Fotografä.
Si eu mä bucur de Momentele de Tine fixate. Ce ai arätat pinä acuma a fäcut mare poftä de mai mult.

Salutäri Jacob

LauraAdamache spunea...

Ama scumpa iti multumesc mult ca iti plac!! Te pupic dulce si iti multumesc pentru vizita!!

Lavinia spunea...

Felicitari! Ma bucur ca ti-ai facut curaj sa iti deschizi acest blog pentru ca astfel vom avea ocazia sa ne delectam privirea cu niste poze minunate!

LauraAdamache spunea...

Gabojsza multumesc mult pentru vizita si pentru ca iti plac pozele mele!! Te pupic si te mai astept cu mare mare drag pe la mine!!

LauraAdamache spunea...

Jacob cuvintele tale ma magulesc!! Iti multumesc mult de tot si promit sa vin cu multe poze chiar foarte curand!!

Salutari cu drag din Umbria!!

LauraAdamache spunea...

Lavinia scumpa sa stii ca nu prea aveam curaj sa imi deschid un blog de fotografie dar tare mult mi-au placut pozele facute ieri si asa am hotarat sa il deschid. Te pupic si iti multumesc mult de tot pentru vizita!!

Alexa spunea...

Minunate pozele draga Laura! La fel de minunate ca si bucatele pregatite de tine! Felicitari si la mai mare!

LauraAdamache spunea...

Iti multumesc mult ca iti plac draga Alexa!! Te pup si curand voi veni cu alte pozute proaspete!! Multumesc mult pentru vizita si te mai astept pe la mine!!

Unknown spunea...

SUPERBE!!!
Abia astept si alte fotografii :)

Mirela spunea...

Superbe poze Laura!
Felicitari si pt aceste blog,minunat!!!
Te pup dulce!

Jade spunea...

Ce ma bucur!!!! Felicitari, idee fantastica! Astept sa vad si celelalte fotografii!

Diana B. spunea...

Minunate poze! Mi-au mers la suflet florile acestea. :) Te-am adaugat la blogroll aici: http://universegoist.blogspot.com/
P.S. Arata bine template-ul pe negru. Eu l-am lasat alb:).

adriana gherman spunea...

Laura ai realizat niste poze superbe. Parca ar fi facute de un profesionist. Te astept si cu alte imagini. Pe langa talentul tau in bucatarie il ai si pe cel in arta fotografica.Te imbratisez cu drag!

Lissa's Cakes spunea...

Pozele sunt superbe Laura scumpa!
Felicitari pentru tot,te pup cu mult drag!

LauraAdamache spunea...

Alizel mic si frumos ma bucur mult de tot ca iti plac pozutele. O sa vin curand cu altele proaspete. Pupicei scumpa!!

LauraAdamache spunea...

Iti multumesc mult Mirela draga pentru vizita si ma bucur mult ca iti plac fotografiile. Te pupic si te mai astept cu drag in vizita!!

LauraAdamache spunea...

DiAnais draga mea acum merg sa vizitez blogul tau!! Te pupic cu mare drag si iti multumesc mult ca m-ai adaugat in listuta ta de favorite.

LauraAdamache spunea...

Nana draga mea iti multumesc din suflet pentru cuvintele tale. Mai am multe de invatat si la capitolul fotografie si la bucatarie dar avand in vedere ca le iubesc pe amandoua in egala masura incerc sa fac ce stiu cat de bine pot. Te pupic dulce!!

LauraAdamache spunea...

Lissa scumpa mea multumesc mult de tot!!! Te pupic cu mare drag si te mai astept in vizita cu mare mare mare drag!!!

Anonim spunea...

Laura draga tu esti o artista in toate. Lipsea doar parfumul..... Mersi mult ca mi-ai insorit dimineata

Anonim spunea...

Laura, anonimul sant eu Yandira, ha ha ha. Am reusit sa intru Te pup

LauraAdamache spunea...

Yandira scumpa mea esti o scumpa dar nu sunt nici pe departe artista. Eu iti multumesc tare mult pentru vizita si te mai astept cu mare drag pe la mine!!!

OanaT spunea...

Laura draga, iata ca si aceste poze ma fac sa visez la calatorii nesfirsite pe cimpuri cu floarea soarelui in floare.. Superbe poze, mai ales ca floarea soarelui este preferata mea..acesta floare ma face sa ma gindesc la vara, la soare si la bucurie. Unde sint facute pozele?
Te pup din America,
Oana

LauraAdamache spunea...

Oana draga mea si eu ador floarea soarelui. Este atat de vesela si plina de culoare incat e imposibil sa nu o iubesti. Pozele sunt facute in apropierea casei, in Morgnano, satucul unde locuim.
Pupicei cu mare drag,
Laura.A

Anonim spunea...

Hai ca esti chiar la inaltime cu pozele astea !! Si eu care credeam ca nu ma mai poate surprinde nimic... Laura,sunt mi-nu-na-te !!! Sunt vara in carne si oase,explozii de lumina solara peste intregul univers !! Cat ma bucur ca le-am descoperit!!!!!!!!! Poate faci un slide-show cu minunatiile astea,ce zici?! Superbe sunt,m-au topit! De-abia astept sa vad cum vor fi pozele de toamna,o nebunie,cred!! Sa le astept?!

Pupici!
L'automne

I

LauraAdamache spunea...

L'automne draga mea iti multumesc ca iti plac!! Asa-i ca floarea soarelui te duce cu gandul la vara, soare, bucurie, caldura?? Eu ador floarea soarelui pentru reprezinta cel mai bine acest minunat anotimp. Ador toamna si abia astept sa o surprind in diferite ipostaze pe care cu mare bucurie le voi impartasi cu voi. Te pup si iti multumesc pentru vizita!

Cristian Ion spunea...

excelenta serie ... la 3 mi-ar fi placut sa vad copacul din stanga intreg; super incadrare la 4; bun macro 7 (putin out-of-focus, dar e ok ... 10 din punctul asta de vedere e mai bine); la 13 as fi facut un crop sa prind doar lanul de floarea soarelui ... lumina buna in continuare

LauraAdamache spunea...

Ii multumesc foarte foarte mult pentru sfaturi Cristian!! Voi tine cont de ele la urmatorul set de fotografii!!
Multumesc mult pentru vizita si comentarii!