Imbratisarea toamnei

duminică, 25 octombrie 2009

Fiecare anotimp are frumusetea lui dar parca toamna le intrece pe toate. Explozia de culori, aerul parfumat si pur, cerul de un albastru intens, fac din acest minunat anotimp un balsam pentru suflet. Ieri am simtit cu adevarat venirea toamnei. Frunzele ruginii au inceput sa imbrace pamantul iar soarele bland sa ne incalzeasca discret. Dupa explozia de lumina de dimineata , norii grei ne-au adus in dar o ploaie calda si parfumata din care s-a nascut un minunat curcubeu. L-am simtit cu toata fiinta mea si am multumit cerului pentru acest  cadou tomnatic,

Autumn rainbow

In scurt timp, cerul s-a limpezit si ne-a bucurat inima cu albastrul pur specific acestui divin anotimp,

Sky

Copacii imbracati in haine de gala ne salutau bucurosi de pe marginea drumului,

Just autumn

In padure liniste. Doar vantul isi facea simtita prezenta printre frunzele aurii,

Autumn leaves

Cateva frunze si-au luat la revedere de la copacii care le-au gazduit,

Leaves

8 comments:

Ducesa spunea...

Cat de frumos Laura este acum!am fost sambata pe Transfagarasan...nu stiam ce sa fotografiez mai intai! pozele tale sunt superbe!te pupacesc.

Anonim spunea...

Bravo Laura,un blog plin de culoare,cu fotografii deosebite,felicitari.

LauraAdamache spunea...

Cata scumpa ma bucur mult ca iti plac pozele. Am vazut fotografiile tale minunate si sa stii ca tare mult m-au emotionat. Iti multumesc pentru ele si mai astept si altele la fel de frumoase.

Pupicei cu mare drag!!

LauraAdamache spunea...

Multumesc mult Lucian!! Inca mai am multe de invatat dar sper ca prin practica voi reusi sa obtin pozele pe care le dorec. Iti multumesc tare mult pentru vizita!!

Cristian Ion spunea...

superba serie ... ultima e preferata mea

Tatiana spunea...

Cu lacrimi de bucurie iti multumesc pentru darul minunat.Iubesc nespus natura,drumetiile,viata si acum,dupa o perioada in care am fost nevoita sa ma refac(sunt patru luni in care am stat mult in casa),descopar ca fotografiile tale transmit toata dragostea de care ai parte.

LauraAdamache spunea...

Si mie imi place ultima poza Cristian!

LauraAdamache spunea...

Draga mea Tatiana ma bucur ca am reusit sa iti fac o bucurie cu aceste fotografii! Imi pare rau sa aflu ca ai avut probleme si iti doresc din toata inima recuperare rapida. Iti doresc multa sanatate si te mai astept cu drag pe la mine!!