Moss

joi, 7 ianuarie 2010

Moss

12 comments:

Cristian Ion spunea...

frumos DOF ai creat ... si cromatica e superba, felicitari

Jack T spunea...

Hallo Laura,

un An nou fericit iti doresc.
Minunat !!

Cu drag Jacob

Monica spunea...

Extrem de reusita. Ce aparat si ce lentile folosesti?

ANITA spunea...

Ce suflet frumos ai!!!Se poate vedea in tot ce faci si daruiesti...

Alex Mazilu spunea...

frumos macro !

LauraAdamache spunea...

Multumesc mult Cristian!!

LauraAdamache spunea...

La Multi Ani Jacob si un 2010 plin de realizari, sanatate si multa fericire!

Cu drag,
Laura A.

LauraAdamache spunea...

Multumesc Monica. Am un Canon 500D si obiectiv de 18-55 mm, obiectivul standard. Te mai astept pe la mine.

LauraAdamache spunea...

Anita draga mea, natura este foarte frumoasa. Eu nu fac decat sa "fur" din cand in cand din frumusetea ei si sa o impart cu voi. Te pup draga mea si iti multumesc pentru cuvintele tale!!

LauraAdamache spunea...

Multumesc mult Alec. Ma bucur mult ca iti place!

Anonim spunea...

splendid

Adrian Mladin spunea...

salut,

eu... incerc sa ma retrag incet... poate nu o sa renunt niciodata... dar deocamdata vreau sa anulez link exchangurile... in caz ca plec sa fie totul ok...

fara suparare... ca imi place ceea ce faci :P