Spring Field

luni, 22 februarie 2010

Spring Field Image and video hosting by TinyPic Spring

26 comments:

Mrs. Green Foot spunea...

Foarte frumoasa imaginea. Nu ma mai pot dezlipi de verdele din poza :))

Carla spunea...

Draga Laura,

Iti urmaresc cu mare interes atat blogul culinar, al carei mare fana ma declar, cat si fotoblogul... Te felicit pentru amandoua, faci o treaba extraordinara!

Cat despre aceasta fotografie... efectiv m-a lasat fara suflare, m-am indragostit de ea pe loc, mi-am pus-o pe desktop si niciodata calculatorul meu n-a arartat mai primaveratic de atat! :)

Mi-ai adus primavara in suflet, iti multumesc!!!

Unknown spunea...

Love your blog and your pics Laura.. They are so original and creative compared to mine.. i m jealous.
costas from www.naturedigital.blogspot.com

katy spunea...

Buna Laura!Cam de mult nu am mai intrat pe super blogul tau.Am fost putin plecata!Ti-am vazut noile retete,dar aceste doua poze sunt superbe.Asa cum a spus si Carla,iti aduc primavara-n suflet si-n privire!Daca le vedeam in alta parte,asi fi bagat mana-n foc ca-s picturi.Bravo!

Kass spunea...

Astounding. Beautiful!

Adrian Petrisor spunea...

Prima e absolut superba !!!

LauraAdamache spunea...

Ma bucur tare mult ca iti place Mrs. Green Foot!

LauraAdamache spunea...

Draga mea Carla iti multumesc din suflet ca imi urmaresti blogurile si tare ma bucur ca iti place ce gasesti la mine.
Te pup si ma bucur ca ti-am adus primavara pe desktop cu aceasta fotografie. Te imbratisez cu mare drag!!

LauraAdamache spunea...

You don't have to be jealous Costas because you have wonderful pictures on your blog!! Thank you for your visit!!

LauraAdamache spunea...

Katy scumpa mea de muuuult timp nu te-am mai auzit. Chiar ma intrebam zilele trecute daca esti ok. Ma bucur mult ca iti plac fotogtrafiile mele si te astept pe mess sau skype sa mai vb. Pup!!

LauraAdamache spunea...

Thank you Kass!!

LauraAdamache spunea...

Iti multumesc pentru vizita Adi si tare ma bucur ca iti place prima fotografie. Orice comentariu din partea ta, pozitiv sau negativ, ma bucura extrem de mult pentru ca esti un adevarat profesionist si iti admir fotografiile enorm. O zi excelenta sa ai si te mai astept pe la mine cu drag.

Răzvan Păuleţ spunea...

Are un parfum superb aceasta primavara!

Unknown spunea...

Uau!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Unknown spunea...

Love your pics Laura. One better than the other.. Those landscapes.. so vivid colors..
Costas

criss spunea...

Ai facut niste poze mortale....felicitari si bafta mai departe. Pupik

Anonim spunea...

ultima e excelenta :D si prima e frumoasa dar ultima are ceva aparte.. nu stiu...

bafta :)

LauraAdamache spunea...

Multumesc mult Razvan!!

LauraAdamache spunea...

Te pup Laura draga!!

LauraAdamache spunea...

Thank you so much Costas!!

LauraAdamache spunea...

Ma bucur mult ca iti plac Criss!!

LauraAdamache spunea...

Multumesc mult Adrian!! A doua poza este parca mai calda. Eu asa o vad.

Costea Andrea Mihai spunea...

superbe culori..felicitari si paste fericit!!!

aurelia spunea...

acum te-am descoperit!te felicit1pozele par ireale...dar cat de adevarate!!!!ce pacat ca in graba noastra vesnica nu avem timp sa vedem minunile de langa noi si ce pacat ca alergam dupa nu stiu ce frumuseti cand simplul este atat de frumos! te felicit!aurelia,galati....romania

Adelina spunea...

Vai ce m-aş tolănii pe iarba asta! :))) Superbe poze!

Cristian spunea...

WOW, cele 2 fotografii sunt printre cele mai faine landscape-uri vazute! Impresionant!