Monteleone di Spoleto

marți, 28 septembrie 2010

Monteleone di Spoleto este unul dintre cele mai izolate si, dupa parerea mea, mai romantice orasele din Umbria. Imediat dupa ce intri in oras esti invaluit intr-o senzatie de calm si liniste interioara neintalnite in alte orase vizitate de mine pana acum. Poate este doar o impresie dar imediat ce am urcat treptele care duceau spre turnul ceasului si am vazut vechea piata romana m-am simtit de parca m-as fi intors in timp.

Imediat dupa ce intram in oras avem in fata Turnul Ceasului,

Monteleone di Spoleto

Aproape toate balconale sunt imbracate in muscate rosii,

Monteleone di Spoleto

Magazinele micute  sunt prezente in tot oraselul,

Monteleone di Spoleto

Turnul Ceasului,

Monteleone di Spoleto

Dupa ce urcam treptele spre Turn descoperim un coltisor minunat unde ne putem odihni,

Monteleone di Spoleto

si putem admira in liniste minunata natura,

Monteleone di Spoleto

Oraselul privit de sus ne ofera de asemenea o priveliste superba,

Monteleone di Spoleto

 Monteleone di Spoleto

Cu toate ca norii grei acopereau cerul, am avut noroc si nu a plouat decat dupa ce am ajuns acasa,

Monteleone di Spoleto

6 comments:

Rose spunea...

O, ce frumuseti! Esti o norocoasa ca locuiesti acolo.

Unknown spunea...

Superbe imagini!

ANITA spunea...

Ce mult reusesti sa transmiti si prin fotografii!!!Privind imaginile minunate surprinse de tine,am impresia ca sunt acolo si sufletul se umple de bucuria vietii.Oamenii au sfintit acele locuri si pastreaza armonia,respectand natura.

LauraAdamache spunea...

Erin, multumesc mult!!

LauraAdamache spunea...

Multumesc ca iti plac, draga mea Laura!!

LauraAdamache spunea...

Anita draga mea, multumesc din suflet pentru cuvintele tale. Intr-adevar, natura este foarte ingrijita aici.