Autumn in the park

luni, 25 octombrie 2010

Autumn in the park

16 comments:

florin spunea...

Colt de Rai ...

Cristian Ion spunea...

superbe culori, de vis ... felicitari

Anonim spunea...

Lumina,caldura,delicatete desavarsita!
Felicitari,Laura!

L'Automne

daniela spunea...

super arata...vreau sa stau si eu in acel parc pe o bancuta sa ma uit la ratuste :((

Unknown spunea...

Spectacular!!!

cristiankalikin spunea...

Foarte frumos! Felicitari.

cristiankalikin spunea...

Foarte frumoasa! Felicitari!

LauraAdamache spunea...

Fly, este un parc superb intr-adevar.

LauraAdamache spunea...

Multumesc mult, Cristian!

LauraAdamache spunea...

L'Automne, iti multumesc mult ca-ti place fotografia!

LauraAdamache spunea...

Daniela draga mea, daca ajungi prin Umbria, stam impreuna pe bancuta sa hranim ratustele. Te pupic!!

LauraAdamache spunea...

Multumesc mult, Smalldot!!

LauraAdamache spunea...

Thank you Fernando!!

LauraAdamache spunea...

Camelia, multumesc mult!!

Adriana spunea...

Nu pot sa cred ce fotografii am gasit aici. Ma uit incontinuu si ma intreb daca sunt adevarate.
Pot sa te intreb cu ce aparat foto sunt facute ?

Multumesc mult,
Adriana

LauraAdamache spunea...

Adriana drga mea, multumesc mult pentru vizita! Ma bucur mult ca iti plac fotografiile mele.
Toate fotografiile sunt facute cu un Canon 500D.

Te pupic cu drag si te mai astept pe la mine!!