Harghita, Romania 2009

vineri, 28 august 2009

Izvorul Olt, Harghita

Image and video hosting by TinyPic

Drum de tara, Km4, Harghita,

Image and video hosting by TinyPic

Lemne de foc, Km4, Harghita,

Image and video hosting by TinyPic

Pufi, catelusul meu adorat care din pacate este orb si surd la cei aproape 14 anisori,

088

Afine, Izvorul Olt, Harghita,

051

Padurea din Km4, Harghita,

066 

Comuna Voslobeni, Harghita

Image and video hosting by TinyPic

Cer de furtuna, Gheorghieni, Harghita

Image and video hosting by TinyPic

Izvorul Olt, Harghita

Image and video hosting by TinyPic

Cariera Suseni, Harghita

Image and video hosting by TinyPic

Km4, Harghita

Image and video hosting by TinyPic

Primul gratar dupa 2 ani, Km4, Harghita,

Image and video hosting by TinyPic

La pastravi, Liban, Harghita

Image and video hosting by TinyPic

Vacute pascand, Izv. Olt, Harghita

Image and video hosting by TinyPic

Cruce - Biserica Armeano-Catolica, Gheorghieni, Harghita

Image and video hosting by TinyPic

Am avut mari probleme cu postarea fotografiilor prin platforma blogger. Nu stiu din ce cauza dar pozele isi pierd claritatea si culoarea. Pana la urma am reusit cu chiu cu vai sa le postez cu Tinypic. Ati avut cumva si voi problema asta?

23 comments:

Mariana spunea...

Bine ai revenit Laura draga!Ce face Puffy???
Nu am avut probleme,pozele sint absolut minunate!!!nici nu am vazut poze mai faine!Bravo Laura!hai ca mai vreau sa vad cu sutele ha,ha te pup!!da poze cu Puffy pe cind?sper ca nu ai uitat sa-i faci si lui!pa,pa

cinnamon_ro spunea...

Felicitari!Imi plac tare mult pozele,sunt superbe.Astept cu nerabdare urmatoarele.:)

Anonim spunea...

Laura, mi-ai incantat sufletul. Ai facut poze minunate, parca ireale, parca undeva prin Austria. Cred ca ai si un aparat super-performant, sunt clare precum lacrima. Mai vreau ......

Diana B. spunea...

Eu le postez din Flickr, Photobucket sau Picasa. Nu-s exceptional de multumita dar macar le pot pune mai mari pe cand Bloggerul le modifica el marimea.

LauraAdamache spunea...

Mariana scumpa bine te-am regasit!! Te pupic si multumesc mult ca iti plac pozutele.

LauraAdamache spunea...

Cinnamon draga mea iti multumesc tare mult ca iti plac!! Te pup!!

LauraAdamache spunea...

Ghiocel scumpa mea multumesc din suflet ca iti plac. In curand o sa vin si cu alte poze. Pupici!!

P.S: Am un Canon EOS 500D dar inca mai am muuulte de invatat.

LauraAdamache spunea...

Diana eu de obicei postez pe ambele bloguri cu Windows Live Writer. M-am exprimat eu gresit dar vroiam sa spun ca exista o incompatibilitate intre WLW si blogger care sper sa se rezolve rapid.te pup si multumesc pt sfat!

APRIL spunea...

Buna Laura.Te-am descoperit de curand si imi place foarte mult munca ta.De fapt,ambele munci:gatitul si fotografia.
Ai niste poze superbe.
Desi nu am un blog culinar sau despre fotografiesi eu am probleme cu pozele postate.Mereu sunt neclare si fara stralucire parca.De multe ori le-am sters,iar mai apoi le-am lasat asa.Nu prea am mult timp la dispozitie pt a sta la calculator,sau nu atat cat mi-as dori.
Mult succes,esti talentata in tot ceea ce faci.Numai bine.

Jade spunea...

Doamne, ce poze frumoase ai realizat! Imi chem sotiorul, sa vada si el, ii place foarte mult tara mea...
Multumesc pt. aceasta placere deosebita!

Mariana spunea...

In noapte am alergat sa-l vad pe Puffy!
Ce scump este,un dragalas si jumatate!!!
L-am copiat si la mine si poate il pun citeva zile la mine pe blog!ce zici?OK?
Parca e la o sedinta foto!un scump si jumatate!ce ma bucur ca l-ai postat era pacat sa nu-l pui si pe el!adorabil catel!te pup.

LauraAdamache spunea...

April draga mea bine ai venit!! Iti multumesc pentru cuvintele tale frumoase. Prin blogger nu am postat niciodata, nici pe blogul culinar si nici pe acesta. Postez de obicei cu Windows Live Writer, un soft tare bun care-mi permite sa postez pozele la orice dimensiune doresc. Doar la pozele facute la munte am avut probleme si din pacate a fost numai vina mea. Te pupic si iti multumesc tare mult pentru vizita!!

LauraAdamache spunea...

Judith draga mea eu iti multumesc pentru vizita si pentru ca iti plac pozele mele. Te pupic si sper ca si sotului tau i-au placut.

LauraAdamache spunea...

Scumpa mea Mariana sa stii ca pentru tine am pus poza cu Pufi. Ma bucur tare tare mult ca iti place si sigur ca poti sa postezi fotografia la tine pe blog. O sa-mi faca o placere deosebita sa-l vad alaturi de frumoasa ta Milli. Te pupic cu mare drag!!

Anonim spunea...

comuna voslobeni e superba fotografia si crucea imi place la nebunie pentru ca e incadrata bine si fundalul e perfect, imi place!

si, te trec si eu in blogroll :D

LauraAdamache spunea...

Adrian iti multumesc tare mult ca iti plac fotografiile mele si ca m-ai trecut in blogroll.
Imi plac fotografiile tale foarte mult. Sunt foarte calde si expresive. Felicitari!!

Jack T spunea...

Hallo Laura,

nu pot decit sä repet ce au zis Laudatorii dinainte. Minunate Poze. De Vis.
Detailphotos alle Tale sind perfect. Compliment

Cu drag Jacob

LauraAdamache spunea...

Hallo draga Jacob si tare iti multumesc pentru cuvintele tale!! A trecut atat de repede timpul petrecut alaturi de cei dragi.. Noroc ca am facut destule poze care sa-mi aminteasca minunatele clipe petrecute impreuna cu ei.

Cu mare drag,
Laura

Jack T spunea...

Hallo dragä Laura,

Posa Km4, Hargita este de Vis.Eu iubesc total asa Peisaje.Natura a pictat asa ceva frumos si ca noroc si noi datoritä tie ne putem delecta.
Multumesc.

Cu drag Jacob

Cristian Ion spunea...

aoleu ce bine arata gratarul ala ... yam yam ... acum sa vorbesc si despre poze ... superb, superb, superb ... afinele sunt bestiale, excelent albastru in comuna Voslobeni. km4 - Harghita este un cadru perfect, pe gustul meu ai susprins foarte bine cabanuta si reflexia ei (si verdele ala e de vis) ... si nu in ultimul rand crucea: bine incadrata, bun unghi, DOF-perfect ... 5* from me

LauraAdamache spunea...

Hallo Jacob,

Eu in Harghita mi-am petrecut verile pana la 13 ani. Iubesc atat de mult Harghita incat mi-am promis sa facem tot posibilul sa cumparam o casuta mica mica acolo si am reusit anul trecut. Asa ca acum de cate ori avem ocazia sa ne intoarcem in tara trecem sa ne incarcam bateriile prin Harghita.
Ma bucur mult ca iti plac pozele!!

Cu drag,
Laura.A

LauraAdamache spunea...

Cristian am visat gratarul acela timp de 1 an si in momentul in care am ajuns acasa asta a fost primul lucru pe care l-am facut. Din pacate mai trebuie sa mai asteptam inca 1 an pana la urmatorul gratar.
Iti multumesc foarte mult ca iti plac fotografiile mele!!

criss spunea...

Aoleuuu...da ce poze criminale ai...zici ca-s desprinse dintr-un basm :)