Smochine

luni, 7 septembrie 2009

 

057.JPG b

164.JPG n

115.JPG j

162.JPG i

155.JPG h

16 comments:

Ducesa spunea...

Foarte faine pozele!

katy spunea...

LAURA,DRAGA MEA,CAND ITI SPUN CA SEMANAM,STIU CE ZIC.SUNTEM PERSOANE CARE INCA NE MAI BUCURAM DE FRUMUSETILE NATURII SI DE LUCRURILE MARUNTE ALE VIETII!SUNT SUPERBE POZELE!SMOCHINELE SUNT COMESTIBILE?PUPICI LAURA SI MAI BUCURA-NE CU ASTFEL DE FOTOGRAFII.

LauraAdamache spunea...

Cata scumpa ma bucur mult de tot ca iti plac. Zilele trecute m-am delectat si eu cu minunatele tale poze si am vrut sa las un comentariu numai ca nu stiu de ce dar nu imi aparea casuta de comentarii. Te pupic cu drag!!

LauraAdamache spunea...

Katy iubita multumesc mult ca iti plac pozele. Sigur ca sunt comestibile smochinele si sunt si foarte sanatoase. Tocmai le culegeam pentru o reteta destul de migaloasa pe care o postez in curand. Pupicei scumpa!!

katy spunea...

STIU CA-S FOARTE SANATOASE SI AFRODISIACE,DAR NU MA GANDEAM CA SUNT COMESTIBILE ACELEA.ATUNCI ESTI FOARTE NOROCOASA CA AI ASTFEL DE FRUCTE IN GRADINA CASEI.E BINE SA FACI O CURA DE SMOCHINE,TE UMPLI DE VITAMINE!ASTEPT RETETA,SUNT NERABDATOARE!PUPICI

Mariana spunea...

As putea sa intind mina sa iau una!noroc ca-s virtuale totusi si totusi reale!
Excelente poze Laura!ai putea sa faci ceva in sensul asta , adica sa fie si un job!?te pup!

LauraAdamache spunea...

Katy iubita cred ca anul asta am mancat cat pentru 100 de ani. Chiar ieri am fost sa mai culeg vreo 5 kg ca sa fac a doua runda de melasa numai ca nu am apucat sa fac nimic astazi pentru ca nu ma simt foarte bine asa ca am amanat pana maine treaba. Pupicei cu drag si imediat ce voi face poze melasei de smochine, care a iesit un vis de bunatate, o sa o postez.

LauraAdamache spunea...

Mariana scumpa cat mi-ar place sa-ti pot oferi una sau mai multe smochine, dar pe viu nu virtual.
Draga mea iti multumesc ca iti plac pozutele mele dar eu sunt incepator in arta fotografica si sigur nu as putea face un job din pasiunea mea. Imi place sa fac poze dar mai am muuuuuuuulte multe de invatat.
Pupicei cu mare drag!!

Anonim spunea...

Buna Laura, pozele tale sunt extraordinare, ai un simt artistic deosebit. Intai am remarcat pozele de pe blogul culinar, zici ca sunt facute pentru meniurile restaurantelor exquisite (evident si retetele sunt savuroase). Vreau sa te felicit pentru talentul tau si sa te rog, atunci cand vei avea timp si daca vei vrea, sa faci un post cu cateva guiding lines pentru fotografii reusite (sau daca ai facut-o deja, poate imi dai link-ul) . Chiar sunt curioasa, pana sa treci la un aparat semi-profesional (pt ca am inteles ca pe acesta il ai cadou de la sotul tau), cu ce aparat ai lucrat? Eu deocamdata am o camera compacta, stiu ca nu pot scoate prea mare arta din ea, dar macar cateva instructiuni pentru zilele innorate cand nu-mi ies deloc frumoase pozele si cadrarea lor poate imi poti spune.

Te pup si tine-o tot asa!

Roxana

LauraAdamache spunea...

Roxana draga mea iti multumesc din suflet pentru cuvintele tale. Mai am inca extrem de multe de invatat despre fotografie. Inainte de Canon am avut o camera compacta Fujifilm FinePix S5600. Am fost extrem de multumita de el, avea un zoom optic puternic (10X) si calitatea pozelor pentru un aparat de acest tip era mai mult decat satisfacatoare.
Pentru zilele intunecate trebuie sa reglezi ISO in general intre 400-800 iar timpul de expunere sa fie maxim de 30 secunde.
Cu mare placere as scrie un mic ghid pentru fotografii reusite dar inca nu sunt pregatita. Inca sunt in stadiul de studiu dar imediat dupa ce voi invata perfect tot ce tine de fotografie voi scrie cu siguranta acest ghid.
Te pup Roxana draga si inca o data mii de multumiri pentru vizita!!

Ghiocel07 spunea...

Ce frumos....imi plac fotografiile, imi plac smochinele, imi place sa lecturez tot ce postezi. Am vazut si la noi la supermarket, dar nu stiam daca sunt proaspete asa ca nu am cumparat. Am sa incerc totusi cu o bucata-doua. O zi frumoasa.

LauraAdamache spunea...

Ma bucur mult Ghiocel drag ca ma vizitezi si ca iti place ce postez. Smochinele nu trebuie sa fie crapate si sa fie molcute la pipait dar nu excesiv de moi. Sunt tare bune si foarte foarte sanatoase. Te pupic cu drag!!

Jack T spunea...

Hallo Laura,

tot asa am vrut si eu sä te laud ca Roxana, da am fost cam incet.
Considerä te rog cä si eu am vrut sä zic la fel...

Cu drag Jacob

LauraAdamache spunea...

Jacob tare ma bucur ca iti plac fotografiile mele. Eu ador smochinele dar anul asta am mancat enorm de multe.

Cu drag,
Laura

Cristian Ion spunea...

imi place la 2 cum ai scos in evidenta textura frunzei (pacat de umbrele alea doua) ... la 4 imi place cum ai captat lumina ... spor

LauraAdamache spunea...

Si pe mine m-au suparat cele doua pete de umbra dar a fost vina mea pentru ca trebuia sa ma deplasez foarte putin ca sa scap de ele.
Multumesc tare mult Cristian pentru vizita si sfaturi.