Biserica San Giovanni

sâmbătă, 19 septembrie 2009

Astazi am iesit pe seara la plimbare pentru ca am fost ocupati toata ziua si am vizitat o bisericuta superba despre care voi reveni cu detalii foarte curand si Castelul San Giovanni.

Biserica San Giovanni

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Emblema romana aflata deasupra intrarii secundare a bisericii

 Image and video hosting by TinyPic

Sfinti uitati de vreme

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Spatele bisericii in amurg,

Image and video hosting by TinyPic

Ador bisericuta asta datorita simplitatii si pozitiei singuratice. Imi inspira extrem de multa liniste sufletesca.

 

Castelul San Giovanni a fost construit in anul 1376 de catre cardinalul  Egidio Albornoz.

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Doi porumbei se odihneau deasupra portii centrale,

Image and video hosting by TinyPic

O casuta din incinta castelului,

Image and video hosting by TinyPic

Incinta castelului scaldata de ultimele raze ale soarelui,

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

8 comments:

Ducesa spunea...

foarte dragut!

LauraAdamache spunea...

Multumesc Cata.

Jack T spunea...

Hallo Laura ,

super Impresii optice. Super fotografiat. Compliment

Cu drag Jacob

LauraAdamache spunea...

Multumesc mut mult draga Jacob!! tare draga imi e bisericuta aceasta. Este atat de simpla si izolata incat e imposibil sa nu te simti atras de ea.

Cu drag Laura

Anonim spunea...

Superb! Artista si in fotografie! Digital sau clasic? Imi place bisericuta si imi place si castelul! Inimitabil si de neuitat! Marvelous!
Florina OC

Cristian Ion spunea...

frumoase locuri ... culori si texturi interesante ... felicitari

LauraAdamache spunea...

Multumesc mult Florina draga ca iti plac. Sunt facute cu un Canon 500D. Ador bisericuta asta mica si simpla. Te pup!!

LauraAdamache spunea...

Multumesc mult Cristian!!