Toamna din padure

duminică, 27 septembrie 2009

Image and video hosting by TinyPic

13 comments:

Laura spunea...

Your pictures are amazing. se vede ca esti pasionata de fotografiat si de natura. OK. de gatit too!(LOL). Thanks pentru ca mi-ai vizitat blogul. Am icercat sa te gasesc on Food Buzz as well dar nu am reusit.

OanaT spunea...

Hey Laura,

Draga mea, frumoase poze! Cum se numesc floricelele din fotografie? Aici in America aceste flori se vind in ghivece..Sint superbe cind le cumperi, insa dupa citeva zile se ofilesc, atit florile inflorite cit si bobocii.
Insa in poza ta vad ca ele de fapt cresc in padure..si ma gindesc ca poate de aceea se ofilesc asa de repede in casa..
Te pup

Álvaro spunea...

Congratulations for your blog. Fantastic photos and and real good design. Very attractive.
Greetings from Spain.

CMC spunea...

De 2 zile ma uit la poza ... excelent sau bravisim?

LauraAdamache spunea...

Laura draga iti multumesc mult pentru vizita si pentru cuvintele tale frumoase. Ador fotografia si ador sa gatesc. Pe Food Buzz sunt inscrisa dar am renuntat momentan la widget deoarece nu mi se mai incarca rapid pagina. Te pup si te mai astept cu mare drag pe la mine!!

LauraAdamache spunea...

Te pup Oana draga mea!! Nu stiu cum se numesc floricelele din pacate dar padurea era plina de ele si tare frumoase erau. Abia dupa ce mi-ai spus tu mi-am amintit ca le-am vazut si eu in florarii dar nu imi amintesc deloc cum se numesc. ma interesez si o scriu imediat ce aflu. Te pupic!!

LauraAdamache spunea...

Hi Alvaro and thank yoy very much for your visit!! Congratulations to you too for your absolutely amazing photos!! I love black templates and this one is very beautiful indeed!

LauraAdamache spunea...

Multumesc mult ardei iute ca iti place fotografia de inceput de toamna. Astept cu nerabdare sa mai treaca ceva saptamani ca sa se umple padurea de culoare!!

kris spunea...

Frumoase poze. Te invit pe http://hoinarprinlume.forumcommunity.net/
O zi buna

Anonim spunea...

Multumesc, Laura pentru toamna Italiana! Floricelele se numesc Cyclamen. Am si eu in ghiveci, sunt de toate culorile. N-am stiut ca pot creste salbatice in Italia! mmm Trebuie sa verific si sa-mi pun pasaportul nou nout in actiune intr-o zi! Florina OC

LauraAdamache spunea...

Kris multumesc mult ca iti plac. Cu mare drag voi vizita forumul hoinar prin lume. Multumesc mult pentru vizita!!

LauraAdamache spunea...

Cu mare placere Florina draga mea. Tare iti multumesc ca mi-ai spus cum se numesc floricelele astea minunate. Sambata trecuta am fot la mare in Ascoli Piceno si am trecut prin Marche. Padurea era plina de ciclame. Era un contrast superb intre culoarea lor si al frunzelor ruginii. Imi pare rau ca mi s-a descarcat acumulatorul si nu am mai facut poze cand am ajuns la mare dar data viitoare o sa fac cu siguranta. Te pupic draga mea si multumesc tare mult pentru vizita!!

Anonim spunea...

Absolut emotionant!