Lacrima albastra

duminică, 27 septembrie 2009

Image and video hosting by TinyPic

6 comments:

Jack T spunea...

Hallo Laura,

Tu esti tot asa de Maesträ in Photographie ca sio in Bucätärie. Asa Hobbys minunate ai si in amindouä esti super klasse.
Sint tare mindru cä te cunosc.

Cu drag Jacob

LauraAdamache spunea...

Draga Jacob ce cuvinte frumoase ai mereu pentru mine!! Eu sunt onorata sa ma numar printre prietenii tai pentru ca esti un om deosebit si extrem de talentat. Abia astept noile tale retete!

Cu drag,
Laura

Adelina spunea...

Wow Laura, minunate poze! Sincer pe mine nu mă pasionează fotografia, dar admir talentul tău. :)

Cristian Ion spunea...

superb, superb ... un macro excelent, culori de vis ... "lacrima" de albastru este exact acolo unde trebuie sa fie

LauraAdamache spunea...

Adelina draga ma bucur atre mult ca iti plac. Eu de mica sunt pasionata de fotografie dar mai am inca foarte mult de invatat. Te pup si te mai astept pe la mine!!

LauraAdamache spunea...

Cristian iti multumesc mult ca iti place lacrima mea!!